SMÅKRYPENS PARADIS

Nyss när jag skulle ta fram damsugaren för att börja damsuga ser jag
nånting krypa fram på köksgolvet.
Vad är det? Jo, en såndär långbent spindel!
Varför tycker alla kryp om att vara här för?? Jag damsugade självklart upp
den. Men jag ryser när jag ser den börja krypa iväg för sitt liv. BLÄ! Dock var
den stora tjocka spindeln mycket värre! (kommer ni ihåg att jag använde TVÅ
damsugsrör för att damsuga upp den, för jag inte vågade gå nära den?)

Jag är livrädd för dom där små krypen. Lika rädd som Therese är för getingar!
haha, om inte lite mer!!
Men varför egentligen? Dom kan ju inte göra en nånting? Det är ju dom som
borde vara livrädd för oss ist?
Jag sa det till Pär förut "Det är nog för att dom är så ful och ser arg ut! Hade dom
sett ut som en minikattunge hade man ju inte varit rädd för dom" haha =)
Men visst är det sant?

Jag sitter bara och väntar på att en tvestjärt ska dyka upp! Usch!! Jag ryser av blotta
tanken!

Näe, är det något jag verkligen hatar och har fobi för så är det alla sorters småkryp!

Påtal om fobier så förut HATADE jag fötter sååå mycket! haha. Ja, jag tycker ju fortfarande
inte dom är vacker, men jag har inte fobi för dom längre. T.ex. i Sex and the city när Carrie
ska prova skor hela tiden, då höll jag på dö! haha =)
Jag har även haft fobi för hår under armarna. När man såg någon på teve som uppträdde
och sträcker upp armen åsså såg man en svettig, hårig armhåla! BLÄ! :D haha.
Dock har jag inte fobi för det längre heller =)

Men EN SAK som jag verkligen inte tål att se, som AFV envisas med att visa nästan varje
gång
jag kollar på det, är den lilla tjejen som sitter och försöker dra ut en tand med ett
snöre. Men hon drar inte tillräckligt hårt för att den ska lossna, utan man ser bara att tanden
åker rakt ut! Fy fan! jag kan spy när jag ser det! Jag går jämt därifrån eller håller för ögonen
när dom visar det klippet! I HATE IT!!

Här är det klippet ifall ni inte sett. USCH!!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fessblemma

2009-08-18 @ 18:05:17
Postat av: Nathalie

Men dom är så äcklig!

2009-08-18 @ 18:43:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

mhä du som har pillat på mina fötter i alla år och dar, HAHA! :D

2009-08-18 @ 18:47:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja men jag hade en period när jag hatade fötter. Helst när det var fullt med blodådror på dom! haha =)

2009-08-18 @ 18:54:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

vadå fullt med blodådror, jag har inga sånna på mina fötter!! :)

2009-08-18 @ 19:37:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, men lite äldre människor brukar ha det! ;)

2009-08-18 @ 19:56:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0