TID BESTÄLLD

Nu har jag nyss ringt till "På håret" och beställt tid! =) Den 20 Augusti
klockan 10.00! :D SKÖNT! Jag trodde det skulle vara fullbokat, och att
jag inte skulle få nån tid förrens i september. Det brukar vara så innan
skolorna börjar tycker jag =) Det blir alltså om 2 veckor på torsdag =)

Men gud vad nervös jag blev nu! haha. Både för att jag ska prova på något
jag aldrig gjort förut (ljushårig) och för att det är en ny frisör. Jag har ju alltid
gått till Susanne i Harmånger (undantag en gång, då jag gick till den andra
som jobbar i harmånger) och jag "litar" på henne! haha =) Hon vet hur jag vill
ha håret. Men jag blir inte speciellt nöjd när jag går därifrån.
Eller jo, det blir jag. Men jag känner inte "ÅH! Fan va snyggt det blev!" Utan
mer "Ja, det är väl nästan lika som förut.."

Jag har även funderat på färgen jag ska färga. Det känns som jag kommer bli
lite... ja, jag vet inte hur jag ska förklara.. Lite blek. Och nu menar jag inte att
hyn kommer se blek ut, utan att hela jag kommer att bli blek! :P Men det känns säkert
så bara för att jag alltid haft mörkt hår (förutom när jag var liten, då hade jag lite
ljusare brun).
Men jag ska ändå göra det! Jag vill ha en förändring, och blir det helt käpprätt åt
helvete
så är det ju bara att lägga i lite mörka slingor.

Det har jag tänkt göra ändå. Lägga in både ljusare och mörkare slingor, så det inte
blir som en enda stor färghjälm! Men det kanske blir nyanser ändå, eftersom mitt hår
inte är en enda färg nu?! Aja, jag får höra med henne där. och säga att jag vill ha lite
olika nyanser.

En annan sak jag är orolig över är att hon ska vara stressad och missförstå mig och
tro att jag vill ha Frisyren på bilden och inte färgen. Eller både och. Alltså då skulle jag
gå under om hon klippte mitt hår så!! Det är ju lite kortare än till axlarna. Och att gå från
jävligt långt hår till det, NEJ TACK! Då skulle jag börja grina! haha =) men jag får väl
vara väldigt tydlig !! =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0