TRÖTT!

Igårkväll kunde jag inte somna, jag ville se klart Beck och sedan var
det en annan sak också ja. Det var nämligen så att nånting börjar flyga in
i teven hela tiden. Aja, det är väl en fluga, tänkte jag. Men sedan ser jag
något som krälar sig fram där på tevebänken. Vad är det inte då? Jo, en
stor jävla skalbagge!! UUUUSCH! Jag ryser bara jag tänker på dom. Det
var en riktig stor också, en sån som jag damsugade upp för ett tag sedan.
Ska dom börja kräla här hela tiden nu eller? Nån sommar var det ju tvestjärtar
som var populära i denna lägenhet. Eller spindlar. Men skalbaggar! NÄE FY!
Iaf. så dödade jag den med ett ljus, men jag vet inte riktigt om den dog eller
inte, för jag vågar inte lyfta på ljuset!! :P Så jag var tvungen att ligga och hålla
koll på ljuset och se ifall han kröp fram..

Jag skulle lätt kunna slänga ut hela tevebordet nu bara för att slippa lyfta på
det där ljuset! Och jag tänker inte lyfta på ljuset heller! Det får Pär göra, jag
vågar inte! hahha! =) Ja, jag hatar verkligen småkryp i alla dess former!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: pemman

hata skalbaggar!! dom är så äckliga! förra sommarn låg det en fet-jävel under täcket i våran säng! :S

2009-08-11 @ 13:30:56
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

JA! jag hatar dom! alla småkryp! Näe fy! Jag hade en jättespindel i sängen en gång jag med, en såndär med fet kropp och korta ben.. usch!!

2009-08-11 @ 14:30:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0