TYPISKT!!!!!

Åhhh, fan vad less jag blir.
Hon ringde nyss från "På håret" och sa att hon blivit sjukskriven.
Så min tid på torsdag har blivit inställd. FAN DÅ! Jag som ville göra det
nu!! ÅH!

Ist. så fick jag tid den 3 september. Eller kanske den 2:a, för det var en annan
tjej som fått dom två datumen att välja på så om hon inte kan på torsdagen så
får jag på onsdan. Jag trodde hon sa Torsdag eller Fredag och då sa jag att
jag gärna tar på tosdan, för på en fredag vill man ju inte sitta i en frisörstol hela
dagen ;) Hade jag hört rätt hade jag ju sagt onsdan!! Så jag fick en tid fortare.

Men men, finns ingenting att göra åt. Bara att vänta lite till. 2 veckor till.
Jag som fick en sån bra tid också, 10.00. Då blir man ju klar tidigare också.
Nu fick jag klockan 14.00. och det brukar ju ta en 3-4 timmar att göra allt, så då
blir man ju inte klar förrens kvällen.
Sen nu blev jag osäker på tiderna, tänk om den andra tjejen bara kan på torsdagen
och hon skriver upp mig på onsdan men glömmer ringa och berätta det?!
Jag får nog ringa och kolla på tisdagen innan och höra =) Bara för säkerhetsskull!

Jag som tänkte gå och fråga efter praktikplats då också. Men då skiter jag i det.
Jag orkar inte åka in bara för det.
ringer jag hellre och hör, och om dom vill träffa mig så får jag väl åka in.
Dock ringer jag på ställen i sundsvall..

Men nu vart jag på dåligt humör.. FAN då..!

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅH TUR att det bara var en kort sjukskrivning och inte typ ett år! "NEEEEEEEJ" tänkte jag när jag läste att hon blivit sjukskriven. Jag vägrar gå till nån annan nu! :) haha

2009-08-18 @ 18:43:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha. Ja hon frågade om jag fortfarande ville gå till henne eller om jag ville gå till nån annan. Men jag tänkte att jag får nog vänta lika länge på nån annan så det var lika bra att ta den tiden! =)

Hon hade stukat handleden tror jag hon sa =)

2009-08-18 @ 18:54:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0