VAKNA !

I morse när jag vaknade så slog jag direkt på kanal 5 och
Vakna med the voice! =) Nu börjar det kännas riktigt konstigt att ligga
kvar och inte göra sig redo för skolan. Eftersom jag jämt kollade på det
medans jag gjorde mig i ordning och väntade på bussen =)
Men det är kul att kolla på! =)

Idag ska jag ner till sörfjärn och hjälpa till lite.
Får även se om jag lyckas knåpa ihop en ny design! :) Är less på denna nu.
Vill ha nya bilder och en ny färg! =)
Men först blir det frukost och en maskin tvätt! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

men jag vill oxå följa med i sånna fall!!

gå in på msn!

2009-08-25 @ 10:22:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0