BLOGGTORKA

Just nu har jag absolut ingenting att skriva om. Nada!
Men inte gör väl det så mycket :)

Nu är det ca. 1 ½ vecka kvar till julafton och det känns kul iaf :)
Tiden går så fort, snart så är det väl sommar igen! Och jag har faktiskt
börjat längta! Men det är inte bra för jag veeeet hur segt det går innan
det blir vår. Då det bara är blask och äckel! Men våren gillar jag faktiskt.
Det "luktar" verkligen speciellt (och nu menar jag inte lerlukten som luktar
koskit! :P)

Sen kan jag ju också säga att det suger verkligen att vara arbetslös.
Så otroligt tråkigt så ni anar inte. Man slösar ju bara bort dagarna med att
sitta hemma och döa, men sen har jag ju inte så mycket annat att göra heller.
Näe fy fan! Nu får det ta och dyka upp nått jobb!!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0