DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPARDAN!

Ja, idag skulle Jag och Therese åka ner till sörfjärn och hjälpa
till att klä granen där :)
Det var ju bara det att jag måste få fram bilen först. Och jag förstår
inte varför det jämt ska envisas med att hamna snö på sätet när man
öppnar dörren. Jag sopade bort det vid dörren bara för att det inte skulle
komma på sätet, men jo då, visst kom det in snö ändå!

Sen måste jag hitta sopen som var spårlöst försvunnen, för att kunna sopa
av all jävla snö. Och det var inte lite! Men jag hittade den inte! ÅHH! kollade
under sätena men näe.. Så jag fick ringa till Päran och fråga om han lånat
den?! Men det hade han inte, men han sa att det låg en sop i hans bil. Men
jag gav inte upp hoppet om min sop! haha, den måste ju vara nånstans. Och
ja, den låg bak i bakluckan på själva "locket". Antar att det var nån som inte
ville sitta på den i fredags och la den där :P haha.
Så jag börjar sopa och varmt blir det! Usch! Sen "sopa" runt bilen med fötterna
så man överhuvudtaget kommer därifrån! Och skrapa rutorna, fy! Det finns nog
inget jag hatar mer än att skrapa rutor! USCH! Och jag har bara EN vante!
Så jag frös ihjäl om ena handen! Men jag kom iväg tillslut :P

Åkte på ica och skulle handla lite åt mamma, och tänkte köpa grädde till knäcken
jag ska baka. Men ALL grädde var slut, verkligen allt! Typiskt!
Aja, sen tycker jag dom har skottat så jävla dåligt vid E4, man ser ju inte ett skit!
Måste ju nästan åka halvvägs ut i vägen för att se nånting över snödrivorna!
Aja..

Vi kom fram iaf! haha =) Och granen blev klädd, och fin tycker jag :) Den luktar på
ett speciellt sätt. Lite unket! hahah =) Den luktar verkligen instängt och äckligt, men
så har den alltid luktat och så luktar julen ;) Iaf. när man går nära granen.

Nu har vi även fått nytt lås. Och jag är väldigt nöjd! :) När man vrider om nyckeln är
det som att skära smör med en varm kniv! Aah, juvligt! ;) Förut fick man ju stå och
försöka få runt nyckeln ett bra tag innan det gick. Så bra bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0