DOM VALDE RÄTT !

Haha, idag ser det ut som att vi är insnöad ifall man kollar på fönstret
i köket. Det är liksom snö upp på rutan, ser lite roligt ut :P
Och det fortsätter med samma visa idag också, snöar och blåst. Fy jag
gruvar mig för att gå ut och sopa av bilen. Fast det är väl lika bra att vänta
tills det slutat snöa kan jag tänka mig. Och inskottad lär dom ju vara, suck!
Näe, nog pratat om snö nu!! :P Jag är bara så glad att jag inte behöver vara
någonstans idag. haha.


Såhär ser det ut från köksfönstret. haha, syns dock inte lika bra på bild ;)

(och bilderna är knäppt genomfönstren igen, så ja dom är dålig :P)

Bonde söker fru igår, och alla valde rätt! :D Enligt mig. Alltså Roger är nog
den mest pinsamma människa, haha. Jag sitter och skäms när jag kollar på
han. haha. Och Tjejen och han som hon valde passar ju så bra ihop! :)
Undra hur många av dom det håller för ?

Nu ska jag "lyssna igen" på Vakna med the voice sen i morse. Missade ju precis
hela programmet. Åh! Vaknade 8.53 och det slutar 9. Surt! Missa Katrin går ju
inte?? haha =)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0