FREDAG ?

Idag känns det mer som en måndag tycker jag?! Jag har suttit och
kollat på bloopers, haha. Det är så roligt. Men jag blir så irriterad när
det jag vill se inte finns!! ;)

Nu är det Våra bästa år som jag tänkte kolla på! haha, jag veeeet! Skitdåligt,
men när man är hemma vareviga dag så blir man ju fast! Dock gör det ju
inget ifall man missar en sisådär 10 avsnitt, eftersom det är såå seeeeeeeegt! :P

I helgen ska vi göra go mat :) Tror det blir lax! Nånting nytt, annars äter vi
samma mat om och om och om igen. Vilket är lite tråkigt. Dock är jag inte så mycket
för fisk, men ska det vara nån fisk så ska det väl vara lax då :) Eller rökt sik!
Sen tror jag det blir en lugn helg, dock ska man aldrig säga aldrig, men som det ser
ut nu så :) Kanske ska fixa ihop pepparkakshuset då, det har jag inte gjort än.

Näe, nu ska jag äta lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0