JAG SER DET SNÖAR...

Nääe, inte nu. Men snart Hoppas jag  :) Har kollat på vädret nu i
några dagar och såhär har det sett ut länge nu, så förhoppningsvis så
stämmer det och att om en par dagar kommer snön :)



Fast dom där 10 minusgraderna känns ju inte riktigt lika kul! :P Jag som håller på frysa
ihjäl nu. Uscha.. Tror inte jag är van vid kyla nu.
HAHA, Pär sa en sak igår som var så rolig! haha.
"Inte konstigt att man blir sjuk när man går ut, när vi har tropisk värme här inne!!" haha :D
Vi har 24-25 grader här inne. Och ibland kan jag klaga på att jag fryser ändå! =/ Nästan
aldrig under 24 grader! Dock nu på senare tid så har vi försökt fått ner värmen lite. Har inga
element på, men det behövs faktiskt inte. Inte just nu, när dom där jävla minusgraderna
kommer då åker dom nog på på full fräs! :P (Fast elementet i badrummet har inte funkat sen
dom renoverade det?!?!)

Håll tummarna för snö nu!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0