JUL I VÅRT HUS

När jag kom ner till sörfjärn såg jag att Mamma (eller ja, jag vet inte om
det är mamma, men jag skulle gissa på det :P) hade plockat fram alla
julsaker =) (förutom granen) Mysigt! Och allt på rätt plats! haha. Gameltomten
också såklart, Som Månsan (katt) hade stått och stirrat på som om den vore
levande! haha :D
Alla katter var inne, dom är väl lite mesig av sig skulle jag tro. För kallt för dom
ute nu. Dock så tyckte minstingarna om att vara ute i snön! :)

Jag var också och snokade lite bland julklappar! haha. Man blir ju lite nyfiken :D
Tror det är första gången på väldigt länge då jag inte vet vad jag ska få, haha =)
Försökte också komma på lite rim men det gick inge bra :P

Lilla Chico hade gjort illa sig också, stackarn =( Han låg i mamma och pappas säng
och dregglade. Dock så dregglar han jämt men nu var det överdrivet mycket.
Och när man kliade han lite på sidan av hakan så pep han till lite. Sen skulle jag torka
bort dregglet och då skrek han. Tyckte han såg lite svullen ut på underkäken. Stackars
lilla bebisen min! Men han hade ätit iaf. så det är väl inte så allvarligt skulle jag tro.



Näe, nu ska jag börja med maten lite smått!

Kommentarer
Postat av: Simone

"minstingarna" va? Big-ass-cats

X)

2009-12-16 @ 18:17:54
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja men dom yngsta; Charlie och Putte! haha =)

2009-12-16 @ 18:23:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0