JULEN ÄR EN FEST

Redan på julafton började festen! haha. Efter att vi varit hos Britta så
gick vi hem till Jimmie och Simone en sväng (dock var inte Simone hemma :( )
och blev "bjuden" på lite tv-spel. haha, jag var sämst! :P
Aja.. senare gick vi vidare till Tommy och Anders. Där var det partaj! Och
full like a kastrull blev man! haha. Ja ja, den kvällen var det väl inte så mycket
mer med.


Bjuder på en bild på mig och Kusin Loffe! :)

Dagen efter så skulle vi åka till Momma och Moffan och äta. Mådde inte helt dåligt
då när jag åkte, men det kom efter ett tag. Fy tusan! :P haha, men jag får skylla mig
själv ;)
Åkte hem och intalade mig själv om att jag skulle stanna hemma den kvällen. Det var
ju bergegårn. Men va fan, tänkte jag! Blir väl bättre bara jag börjar dricka.
Och så blev det och jag ångrar mig inte! :) För KUL hade jag! Åkte än engång till Tommy
och Anders innan vi lunkade iväg till Gårn.
Och det var faktiskt mycket folk tycker jag. Det första jag får höra när jag kommer in
och ska hänga upp jackan är "HAHA, har nyss fyllt 17 bast och fick en stämpel på engång!!"
Haha :P Okej.. ? :P
Resten av kvällen blev man bjuden på dans! KUL! :D Sen när det var dags att gå hem
fick jag känna på hunger iaf. Smällen man får ta när man knappt ätit något på dagen :P
Fy tusan vad hungrig jag var. Men iaf. så slutade kvällen hos Tommy och Anders.
Tror jag pratade hål i huvet på många! haha :P Vart även klappkanon den kvällen, sörreni! ;)
Men vi kom hem tidigt... på morron! hahaha :D Tror vi kom hem närmare sex på morronen.
Men man får passa på medans man är ung och kan!! ;D haha.

Dagen efter skulle vi till Farmor och äta. FY! tänkte jag, inte julmat igen. Men det var nog
den godaste julmat jag någonsin ätit! :D Kanske för att jag sket i prinskorven, som jag alltid
börjar må illa av efter ett tag. Utan åt bara kall mat, Muuuums! helst leverpastej! Fast efter
maten mådde jag pyton! Bakis !
När jag kom hem somnade jag i fåtöljen, behöver jag säga att jag hade ont i nacken när jag
vaknade?! :P Tog mig en dusch sen gick jag och la mig! Mådde så jävla dåligt!
Linus kom och hälsade på en sväng också, men vet inte om vi (jag iaf) var så social! :P
Mådde verkligen apa!

Nu har man vilat ut sig i några dagar iaf! haha :) SKönt, men har varit väldigt rastlös.
"Jag vill göööööraaaa nåååått!!!!" haha :)

Men vad händer på nyår egentligen?? Ingen som vet?! Jag har verkligen ingen aning om vad
jag (vi) ska göra, kanske likabra att vara hemma?!
Nyår är egentligen ingenting speciellt tycker jag (om man inte har något att göra då, som
förra året när vi var hon T&A) Lika som en vanlig helg, typ!
Bara man får fira den med nån man tycker om :) Jag skulle lätt kunna sitta här hemma och
mysa med Päran och äta nån god mat och så :)
MEn men.. Vi får se vart kvällen tar oss! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

men vi kan väl träffas nånstans alla som var med förra året och alla fler som vill iaf.!

2009-12-29 @ 22:03:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det låter ju bra :) Men jag har ju inget att dricka.. =/

2009-12-30 @ 11:31:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0