JULGODIS

Jag behöver inte skotta av mig bil idag :P Päran skulle låna den
så då vart den avskottad av han ist :P Man har tur ibland ;)

Idag tänkte jag göra knäck, men hade inga formar och inte ville jag
ge mig ut i snövädret. Så det får bli till veckan ist :) Då ska jag även
göra kokosbitar, glöggtryfflar och Nougatcrisp, hade jag tänkt. :)
Det kommer bli mycket juligt nu framöver ända till jul. Först i helgen
så ska vi ju ha ett litet julbord. Sen ska vi ju ta en gran i helgen och klä
den också, erbjöd mig även att hjälpa mamma klä deras gran nån dag
till veckan. Åsså baka julgodis :) Sen dan innan så är det ju uppsittarkväll
med Bingolotto och det ska ju såklart ses och spelas :D (kanske hos
Terra och Ferra?!?!)




Åh vad jag älskar julen :) I år har jag bestämt att jag ska åka ner tidigt till
mamma och pappa och se om jag kan hjälpa till med nått. Ska nog även
försöka genomlida Kalle Anka i år också. haha. Varje år sätter man ju sig och
kollar. Men efter ett tag så blir det långtråkigt, då man vet vad som händer. haha.
Det börjar väl lagomt till lutfisken i år antar jag, haha. Och lutfisk äter jag icke! :)

Och i år ska jag knäppa mer kort. Förra året kanske det blev max 5 stycken.
Trööök! =) Det är ju så mysigt med julbilder.
Och snälla, kan jag bli bra på "det årliga julkortet framför granen" i år?? Varje
år
ser jag helt mongo ut!

Kommentarer
Postat av: Therese

om du bakar och klär granen nån annan dag än måndag vill jag vara med! :) Ja uppesittarkväll här me glögg och mumma! ;) dom som vill får komma! :)

2009-12-17 @ 19:07:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men jag som tänkte åka ner och klä granen på måndag :P Men det får bli på tisdag då, för mamma ville inte göra det på onsdag (om du menade mamma och pappas gran?!)

Och då kan vi ju baka på onsdag kanske? =)

2009-12-17 @ 19:20:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

mm!

2009-12-17 @ 19:42:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0