KLAAAR !

Igår åkte jag och mamma in till Birsta till att börja med :) Tror vi var in
i varenda affär. haha :) Men vi kom därifrån med lite saker iaf. Julklappar
såklart! Fast jag "råkade" köpa en t-shirt på H&M också till mig själv ;)
Men den var så fin, ljusblå lite urtvättad och man kan ha den till leggings.
och jag vill ha mycket långa tröjor :) Skönare att ha leggings tycker jag :)

Då gick vi till Ikea och köpte korv. Varför betala 18 kr för en ÄCKLIG korv
på pressbyrån, när man kan få en god för 5 kr på ikea? =)
Åkte också och handlade lite på Ica maxi. Och vidare till stan.. Där hittade jag
min sista klapp. Och glömde ju köpa armbandet!! Åh, jag blir så irriterad
att jag är så jäkla glömsk! Men men..

Sen tänkte vi åka och "kolla på Therese" haha, men hon var inte hemma. Så
det blev inte av. Ni vet "hemligheten" som hon skrev om. Hon avslöjar väl den
snart skulle jag tro.. Åker nog dit ikväll ist kanske ifall det går för sig?! =) Eller
kanske jag åker dit själv idag ifall hon inte jobbar :) Vill ju seee !

Nu ska jag äta lite frukost och slå in dom sista klapparna :)


Kommentarer
Postat av: Therese

jag är hemma hela dagen idag :)

2009-12-10 @ 09:54:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men du har ju plåster på, då går det ju inte att se ! ;) Funderar på att kanske åka ner till fjärn, ska du med ?

2009-12-10 @ 09:58:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0