SISTA RYCKET !!

Idag blir det sista svängen in till stan före jul! Dom sista klapparna ska
handlas. Har 2 kvar :) Men det ska gå fort, jag vet vad jag ska köpa!
Medans andra skulle tycka det var skönt att vara klar så tycker jag det
känns tråkigt! Jag vill köpa mera! :D Älskar att köpa till andra (sålänge man
hittar på nått bra, annars tycker jag det är mindre roligt)
Fast jag ska försöka hitta en till "liten" julklapp också till leken :D
Aja..

Såg ni Desperate housewives igår?? Jag hade faktiskt redan sett det om jag ska
vara ärlig. På nätet ;) Men jag visste inte att det var det SISTA avsnittet!!!!!!!!!
När börjar det igen då?? FYY! Jag hatar när det slutar sådär!
Sen har jag börjat ogilla Gaby (rätt ??) hon har blivit så elak!! Lynette får ju fan
inte ens förklara sig! "Nej! Du är dum! du stämmer oss!!!" JA, konstigt, pucko! :P


Aja, nu ska jag gå och harkla och hosta fram lite slem tror jag, gud så mysigt ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0