STÄDDAX!

Ja, idag skulle jag storstäda hade jag bestämt, men har inte börjat än :P
Eller jag började inne i köket men blev så less på alla tomflaskor som stog
under diskbänken! ÅHH! Går ju inte att stänga luckorna där utan att alla
flaskor ramlar ut nästa gång man öppnar! haha =) Så jag tog mig till att åka
och panta dom. Och jag tänkte när jag gick in att nu är det säkert fel på
pantapparaten bara för att jag kommer med tusen kassar flaskor :P Och mycket
riktigt. Den funkar inte. Eller jag stoppade in en flaska sedan stog det
"Var god vänta" och sen blev det error eller nåt :P Så den började pipa! Men
dom kom och fixade det och jag fick extra flaskor som fastnat (därför det inte
funkade) hahaha =P
Passade på att handla lite tejp och florsocker. Så jag kan fixa klart klapparna och
göra pepparkakshuset :) Men huset får vänta tills i morron tror jag.

Nu har jag iaf. varit snäll att slå in klappar åt Pär :) Alltså sånna som han ska ge
bort. Det är roligt tycker jag :) Och jag tycker resultatet blev rätt så bra också :)

Näe, nu ska jag sätta igång och städa!


Kommentarer
Postat av: Therese

jag kan hjälpa till med pepparkakshuset imorrn :) skulle vilja baka mer saffransbullar jag med :)

2009-12-14 @ 21:01:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, kom hit då! =)

2009-12-15 @ 07:23:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0