BAKA BAKA BAKA

Nu håller degen på att jäsa för första gången =)
Men jag fattar inte vad jag gör för fel, för varenda gång
jag bakar så använder jag mer mjöl än vad det står?!
Den ska ju släppa kanterna, men det gör den inte med
det mjölet som det står att man ska använda?!
men jag vill inte häva i för mycket heller, för då blir dom ju
torr.. Knepigt..
Aja..

Tror även jag har fått urinvägsinflammation, ifall ni ville veta :P
På en timme har jag varit på toa tre gånger.
Annars är jag en jävel på att hålla mig! haha =) Brukar aldrig
gå på toa på skolan, det känns äckligt, tycker jag.
sen glömmer jag bort ibland också..
En gång höll jag mig så länge att jag fick urinvägsinflammation.
Och pinkade blod! haha, (Ja, jag vet att ni vill verkligen veta detta:P)
Sen gick man upp och la sig framför teven, måste gå ner på toa igen
engång, upp och lägga sig, ner på toa.. Jobbigt..
Skit samma :P

Jag fyndade en kofta på rea igår också, endast 49 kr. Så jag kunde
inte hålla mig! haha =) Men när det är så billigt så tycker jag att man
får unna sig något. egentligen vill jag ju spara pengarna tills vi åker
till sundsvall. Men men..

Nu ska jag titta till degen, jag hatar när det står "låt den jäsa till dubbel
storlek". Kan dom inte skriva tiden ist??

Adios!

Kommentarer
Postat av: Elina

urinvägsinfektion...eller ett kid.

haha, you never know.

lycka till med bakningen.

ta med en bulle till mig imorn,haha

puss puss

2009-02-03 @ 15:02:15
Postat av: Nathalie

haha, jag tänkte faktiskt på det jag med! hahahah :D men det tror jag ej :P Tack! Hittills går det bra =) PUSS!

2009-02-03 @ 15:17:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

2009-02-03 @ 15:41:17
Postat av: Simone

Haha, jag råkade trycka fel! Men fyyyy för urinvägsinfektion!

2009-02-03 @ 15:41:58
Postat av: Nathalie

Ja, det är jobbigt.. =/ :P

2009-02-03 @ 15:42:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0