BALEN

Idag på matten fick vi reda på att vi skulle till hörsalen och
få information om balen. Jaha?! Varför har inte vi fått reda på
det?? Tänk om hon inte hade varit där, då hade vi aldrig fått
veta nått?! Irriterande..

Iaf. så kommer årets bal att äga rum på Folkets hus :) Ist. för
på stadt. Och jag tror det kommer bli mycket bättre.
Det kanske inte ni tycker som bara hör det såhär, men när man
hör alla för och nackdelar så röstar jag hellre på folkan.
Då får alla plats i samma rum, så några klasser slipper höra
allt genom en högtalare och se nada!
Scenen kan man göra om mycket med, olika höjder, podie ut
bland borden. osv.
Det enda är väl att det är finare på stadt. Men det går att fixa med
tyger, ljus osv.
Den som ska vara värd i år är Peter Siepen :D Han ska även vara
DJ senare på kvällen. Hoppas han är rolig!
Och lessnar man på balen så är det ju bara att springa upp på august! :)



Men jag tycker synd om alla som är 91:or och inte hinner fylla 18.
Dom får ju endast vara med på middagen och underhållningen sedan
måste dom åka hem. Dom får ju heller inte dricka gott till middagen.
Eftersom det ska vara bar och så, och dom inte får köpa får dom heller
inte vara där. Fan va surt! Jag hade blivit skitsur...

aja, jag tror iaf. att balen kommer bli skitbra! =) Ett till plus med folkan är
att det kommer bli billigare "biljett" eller vad man säger.
Och jag kom på att det är det enda jag behöver betala ! =) Mamma syr
klänningen, Therese gör frillan och kanske sminkar?! Annars sminkar
jag mig själv. För jag ska inte ha mycket smink alls. Skor har jag ett par
hemma som jag tänkte ha. Och Pappa ska köra in i finbilen ;)
Så det känns bra! =)

JAG LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, jag var inte myndig för Luciamiddagen :P

2009-02-27 @ 04:29:44
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej, men balen är värre!! :P tänk att missa halva den bara för att man inte har hunnit fylla 18 =/ :P

2009-02-27 @ 05:39:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-27 @ 05:45:32
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0