BRRRR !

Idag kan då inte Pärs klocka ha ringt iaf. Han måste ha
vaknat av sig själv. För jag låg liksom och halvsov och väntade
på att hans klocka skulle ringa. Sen helt plötsligt så kommer
Pär och väcker mig och ska säga hej då. Då har han varit uppe
ett bra tag redan?! Jag vart lite förvånad. Men jag har då inte hört
nån väckarklocka iaf. =)

Idag skulle jag vilja ligga kvar i sängen! 19 minus grader ute.
Och snart börjar väl solen gå upp (vid åtta när jag ska med bussen)
och då blir det ännu kallare! Brr!
Sen har vi religionsprov det första vi har. Och jag som inte pluggat
ett skit! Fan då! Hinduismen..
Aja, det finns ju alltid omprov :P

Igår satt jag och kollade genom kokboken. Jag har bestämt vad jag
ska baka. Ja, jag tycker om att baka =) Det är roligt!
Tänkte ju baka en paj. Men nu vill jag baka 2 andra saker ist. Kunde
inte bestämma mig för vad så jag gör båda.
Första är rulltårta, choklad med smörkräm! =) Och det andra är
Stormuffins. Där man kan smaksätta med vad man vill. Jag hade tänkt
dumle eller banan =) Kan ta lite av varje kanske, så blir alla olika =)
Tänkte ju egentligen baka en sockerkaka men detta är ju nästan samma
sak bara att detta är lite roligare =)
Man skulle ju haft en såndär muffinplåt egentligen men det måste väl
gå likabra med formar?


Förresten så suger ni på att komentera! Kollade flera gånger igår men den
där nollan ståg kvar länge. Tills Therese kom hem. Hon är den enda trogna
som komenterar! :D haha =)
Skärpning!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå det blir ju inte kallare av att solen går upp, tvärtom! haha

2009-02-09 @ 07:23:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, precis när solen håller på att gå upp så blir det kallare! men när den väl gått upp så blir det ju självklart varmare. Men inte precis när den går upp, det har Pär lärt mig! haha :D

2009-02-09 @ 07:39:04
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dumle muffins rekomenderar jag verkligen! Hur goda som helst :D

2009-02-09 @ 20:18:40
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Simo¨ne

Ååå, stormuffins! I wanna have femtio st... dregel... ;)

2009-02-09 @ 22:28:11
Postat av: Nathalie

Lisa: Okej, bra! =)

Simone: JA! jag med! :D

2009-02-10 @ 06:07:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0