DRÖM

I natt drömde jag irriterande igen.
Jag drömde att jag var hemma hos Mia, som förövrigt bodde
ICA! haha =)
Åsså skulle hon skjutsa oss (vet inte vilka vi var allihopa)
och jag blev kvar tillsist med hennes syster. Men det är inte en av
hennes systrar som hon har i verkligheten. Nej, detta var en elak
ond
unge :D haha.
Mia kom aldrig tillbaka nångång och hämtade mig. Så jag skulle
gå. Men mina skor var där, dit vi skulle. Så jag frågade hennes
syster om jag fick låna hennes skor. NEJ! det fick jag inte..
Irriterad och arg var jag.
Ringer till Mia.
-Vart är du?
-Jag är påväg.
-Men det låter ju inget? (hon åkte fyrhjuling)
-Nähe, men jag åker iaf. (åsså småskrattar hon)
-Men VISST! Vart fan är du????
Jag var så irriterad! Ungen lät mig låna hennes skor ifall jag köpte en
keps för 500 kr till henne. Glöm det!
Sen kommer jag inte ihåg nå mer. Men jag var irriterad iaf. För hon
komma aldrig och hämta mig nångång.. :P

ojoj.. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA! Men elaka-ungen hette möjligtvis inte Adam eller Sunny?

2009-02-17 @ 17:32:50
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, nej! Det var en helt annan unge :P Evil! :P

2009-02-17 @ 17:52:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0