DRÖM

I natt drömde jag så irreterande igen.
Jag och Karro var på skolan. Sen skulle vi ner till
busstation. Men Karro måsta gå på toa. Så jag följde
med. (det fanns ett litet hus med toaletter alldeles brediv
tågstation i denna dröm)
Sedan kollade jag på klockan 13.30. Tåget till gnarp går
ju ca. 13.25. Men ajg hoppades på att det skulle vara lite sent..
Sa till Karro att jag måsta gå.
Sedan ser jag att tåget står där. Så jag börjar springa. Men då
har jag helt plötsligt massa kassar och väskor som är tunga
som bly! Så det går jättesegt att springa.
Och jag måste genom en buss (??) för att komma till tåget.
Men precis när jag klivit in i bussen och ska springa fram och gå
av där. Så åker bussen iväg "NEJ, STANNA!" Skriker jag.
Men de fortsätter "STANNA, JAG SKA AAVV!!!" sen är det nån
surkärring där. "Vart ska du då?" -Jag ska med tåget!
"Men det har gått för längesen!! Det där är bara ett tåg för
passagerarnas(?)(alltså dom som åkte tåget innan) nära och kära.
Sen var det slut. :P
Men jag hatar när jag inte kan göra det jag ska! Jag kommer liksom
ingenstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0