DU + JAG <3

Såg på Therese blogg om Stjärntecken. Så jag gick in på
sidan hon länkade till och tittade. Men det stog inte mycket
tycker jag.
Men jag hittade hur bra Oxe + Vädur passar tillsammans.
Jag är oxe och Pär är vädur =)
Såhär stog det:

Kärleksmatch mellan Oxen och Väduren

När en Oxe och en Vädur träffas är det som en naturlig förening av kärlek och passion.
Balans beskriver denna relation, Väduren vill gå fort fram medan Oxen tar det mycket lugnare.
Detta kan ge upphov till problem dock. Oxen gillar att bli uppvaktad och ha det romantiskt,
vilket är främmande för den rake Väduren. Detta partnerskap kan bli en lärofull erfarenhet för båda.
Oxen kan lära Väduren att behärska sina fåniga och opraktiska impulser och Väduren kan lära
Oxen att vara mer spontan och äventyrlig
.

Det bästa med relationen är den naturliga passion de har för förhållandet. Det finns en fin balans
av energier mellan maskulint och feminint, impulsitet och betänksamhet. Deras olika personligheter
och viljan att lära av varandra skapar en ömsesidig givande relation.



Jag tycker endel saker stämmer faktiskt! =)
Fast det att Väduren vill gå fort fram och oxen inte, är väl nästan tvärtom! haha :D
Och ja, jag gillar romantiskt, vem gör inte det ? :P
Men det sista "Väduren kan lära oxen att vara mer spontan och äventyrlig" Stämmer helt! =)
Innan jag träffa Pär gjorde jag ju ingenting. Pär är väldigt spontan =)
Och jag tror det är bra att man är olika. Visst Pär och jag har saker gemensamt, men samtidigt
är vi olika också. Jag tror att det är bättre att man är lite olika än om man är exakt lika.
Tror det kan bli ganska tråkigt då.
Men ja.. =)


I LOOOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0