STÄDA

Nu var det städdax igen.
Efter helgen ser det ut som en svinstia!
Sedan blir det Ica med mamma.
Får se vad det blir för god mat idag då! :P

Orkar inte riktigt städa, men jag lär väl göra det.

I möra var det ju såndär mässa i sundsvall vi skulle på.
Men Karro är hemma i magsjuka och Elina mår inte heller
så bra. Så jag kanske blir hemma jag med :P Jag vill inte
åka dit själv. Elina kanske skulle åka, isf. åker jag med.
Men det skulle vara skönt att vara hemma också! Behöver
sy på mitt lapptäcke och PA. Täcket ska vara klart att sy ihop
på fredag! Eller om jag hinner sy ihop det hemma, om jag
fattar hur jag ska göra. Då ska jag bara "rama in" med vitt
tyg =)

Nu ska jag stäääda!

See You!


Kommentarer
Postat av: Elina

Vi kanske skulle köra en hemma dag ist å arbeta med PA:n. känner mej lite stressad faktist,haha.puss puss

2009-02-16 @ 17:15:55
Postat av: Nathalie

Ja! Det tycker jag med! Jag behöver sy jag med =) Puuussss!

2009-02-16 @ 17:25:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

men vi kör på det då! syns på onsdag ist.puss puss

2009-02-16 @ 21:11:25
Postat av: Nathalie

det gör vi! =) Puuss puss!

2009-02-17 @ 07:22:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0