FIKA ?

Somnade framför teven ett tag efter maten.
Sedan hör jag någon plinga på dörren..
Therese och Andreas var på besök.
"Får vi nå fikabröd nu då?" hahaha =)
Än  har jag ju inte bakat.. Men nu tror jag att jag
ska göra det så kanske dom kommer tillbaka
igen, haha =) Dom stannade dock inte så länge.
Och ÄN EN GÅNG så kommer dom hit när det
ser förjävligt ut. Disken står på hög. Sängen
är obäddad. Kläder lite här och där..
Åhh !! Och varje gång säger jag att dom kommer
just när det är ostädat. Men vi är fan omöjlig när
det gäller att hålla städat. Jag städade hela helgen
känns det som. Ändå ser det ut såhär nu.
Fast bäddar man sängen och plockar ihop disken
så är det kanske inte så jävla stökigt.
Det som är dåligt med att bo i en etta ändå. Bor
man större så behöver man åtminstonde inte oroa
sig för att bädda sängen! haha =)

så i veckan ska jag iaf. baka antingen paj eller bullar.
Eller både och kanske =)
Bullarna kan man ju frysa in och tina upp när det kommer
nån, lite svårare med paj det :)

Och Therese skulle ju självklart jobba till helgen, då jag
ville åka till stan! Men då får jag och mamma åka själv då!
För jag vill inte vänta längre, då känns det som att allt jag
vill ha kommer ta slut!!
Hon kan ju komma och gå med oss när hon har lunch kanske =)
Och då hjälpa mig med chinosen.

Näe, nu fick jag skuldkänslor, måste plocka i disken.
sedan ska jag ta en dusch och hoppa i säng, jag är så trött!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men herregud! lay off med städningen nu :) inte fan bryr jag mgi om det ligger lite kläder framme eller om det är lite disk, eller om sängen inte är bäddad, hur många bäddar sängen egentligen?? inte jag iaf. :) ja fast jag har bara ½ timmes lunch och jag måste hinna äta... :S men ja börja baka så kommer vi och fikar :) ni får ju komma hit och fika oxå! eller så kan ni ju köpa en riktig kaffebryggare ;) så jag oxå får i mig haha :D

2009-02-02 @ 20:34:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men jag bryr mig! :P Jag vill att det ska se fint ut =) hahaha, vi har en riktig kaffebryggare :P Jag frågade ju idag varför han inte gjorde "riktigt" kaffe :D

2009-02-02 @ 20:48:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0