FISK-TE

Nu har jag skrivit en inköpslista till min bakning =)
Hade nästan allt. Det var bra.
Iaf. så kom Pär och satte sig vid köksbordet med mig,
han skulle nämligen plugga till grävarkortet =)
Då tog han en öl och då tänkte jag göra lite te och
macka. Grönt te som mamma sa var gott, och bra.
när jag sätter mig vid bordet så känner jag att det luktar
fisk! Luktar på te't, ja, det är det som luktar. kanske inte
smakar så illa. Men joo, fan! Det smaka rå fisk! BLÄÄ!
Näe, då håller jag mig hellre till Earl Grey =) Mycket godare!

I morrn kommer jag iaf. hem ett. då ska jag hoppa av på ica
och gå och handla. Sedan baka =) Kanske inte båda sakerna
i morron. Men bullar iaf. och medans det jäser tänkte jag ta
en promenad.
Ja, jag vet att jag säger det jämt och aldrig gör det. Men i morron
ska jag göra det! Bara det inte är så dåligt väder. Snöar eller så.
Men kylan gör ingenting =)

jag hoppas förresten (på tal om att bädda sängen hela tiden) att
mitt lapptäcke blir fint! =) För då kan vi ha det som överkast och då
behöver man inte bädda så himla noga =)
Nu när jag bra lagt ut alla bitar där dom ska vara så ser det inte så
jättefint ut =/ Tygerna matchar inte så bra, men det är väl lite meningen
med lapptäcken?! Eller?? =) Hoppas det blir bättre när jag sytt ihop allt!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grönt te kan vara speciellt. Testa rött det är både bättre för magen, luktar inte konstigt och finns i många olika smaker =)

2009-02-04 @ 13:53:07
URL: http://www.bakformen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0