FJÄRN

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit nere i sörfjärn
och hälsat på.
Månsan har fortfarande inte fått nå ungar. Men vi fixade en ny
låda till henne =) Den andra var ju så liten. Men när jag lyfte i
henne satt hon bara där och såg jättelessen ut =/
Och när jag klappade henne så hävde hon liksom ner ryggen.
Som att hon inte ville bli klappad. Samtidigt ser man in i dom
stora ögonen som ser så ledsen ut. "Månsan, vad är det?"
Sen skulle mamma känna på magen och känna om ungarna
rörde sig. Men jag tror hon tröck för hårt för efter ett tag började
Månsan spy! haha :P Stackarn!

Fikade en god godbit också =) Vet inte vad dom heter men det
är som sockerkaka med smörkräm, mandelmassa och kakao på =)
skitgott! Samtidigt som vi pratade om att vara nyttig! hahaha :D

Ska snart åka och handla med mamma. Pappa skulle också med
upp så dom skulle åka en bil. så jag får vänta.. :)
Ska handla bakgrejor. Tror jag ska baka blåbärsmuffins ikväll.
Ett litet nyttigare alternativ. Mamma hade också kollat på nyttiga muffins
recept. Och exakt lika som jag kollat på =)

See You!

Kommentarer
Postat av: Elina

Din bild blir ju skit bra! Min kommer nog bara se ut som kladd eller nå

2009-02-19 @ 15:47:18
Postat av: Nathalie

Nej! Klart den inte kommer göra! Jag tror din kommer bli skitbra! =)

2009-02-19 @ 15:49:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Naaaw lill-månsan :)

2009-02-19 @ 19:46:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja =)

2009-02-20 @ 05:35:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0