FRAMTIDSPLANER !

Igår satt jag och Pär och pratade lite.
Han sa att vi (han) måste hitta ett hus nu så jag kan få ett
syrum! haha =) Jag har grejor fulla köket nämligen. Symaskin,
tyg, sylådor och massa kläder.
Sen kom vi överens om ett rum vi ska ha. Eller det var hans ide,
men jag tycker det minst lika mycket som han :D haha =)
Om det finns källare på huset ska vi ha biljardbord, bardisk,
piltavla och sånt där =) Helst bastu också. Guuud vad jag vill!
Sedan har vi ju planerat att vi ska ha äppelträd och plommonträd,
och jag ska ha ett litet grönsaksland att pyssla med =)
Det är så roligt att prata planer. Speciellt när man vill samma saker.
Och jag tror jag och Pär vill exakt samma sak! =) Det är ju bra!
Men man måste ju hitta nått som man verkligen vill ha också,
så det får ta den tid det tar!

Helst av allt skulle vi ju vilja bygga ett eget hus (eller det är nog Pär
som bygger då och inte vi! haha) så man får det precis som man
vill! Men om vi inte av nån magisk anledning skulle vinna några miljoner
på lotto så händer det aldrig! haha =)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det mysigt att framtidsplanera! =D Helst när man tycker samma sak som du säger. Dock så blir det ju aldrig precis som man tänker sig, vilket är en nackdel för mig för jag planerar i detalj när jag ska planera något. =P Måste skärpa mig med det.

2009-02-14 @ 16:43:12
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är skitkul! =)

2009-02-14 @ 16:56:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0