FREDAG DEN 13:DE

Jag har då inte kännt av att det är en otursdag idag?! =)
Snarare tvärtom! Känner mig på bra humör idag =)

Började med matte och jag pluggade på och fattade det
jag gjorde för flera veckor sedan (!!!) annars brukar jag glömma
det på nån dag =)
Samhällen var inte lika tråkig som vanligt, Svenskan var kul!
Där gör vi en "lyckocirkel" och beskriver hur vårat liv kommer att
se ut (som vi vill att det ska se ut)
Och nästa vecka ska vi redovisa. Och jag längtar faktiskt! haha
Det är nog första gången jag längtar till att redovisa. Men det här
är något jag tycker är kul så då känns det bra. Jag vill dela
mina drömmar med alla andra! haha =)

Sen var det dax för modevisningen som mediatjejerna gjort =)
(våra konkurenter). Karro var ju även med som modell! Och hon var
så bra! Hon såg verkligen ut som en riktig modell! Snyggo =)
Men våran kommer bli så mycket bättre :D haha. Tur att dom hade
före så vi kan göra våran bättre :)

Sen textil och jag sydde på utav bara helvete! haha =) Vill bli klar
fort som möjligt. för vi har bara en lektion kvar innan redovisningen
och då ska jag hinna brodera   vante och sy klart det sista på
lapptäcket! Men jag hoppas på bra betyg iaf. För nu har jag jobbat
arslet av mig!

Jag undrar vart min goding är?! Han borde ju ha kommit hem från
jobbet redan. Men bilen är hemma?! Han kanske har jobbarbilen?

See You!

Kommentarer
Postat av: karoline

karro var riktigt proffsig idag! man blev nästan lite stolt över att gå i samma klass som henne.

2009-02-13 @ 16:03:40
URL: http://karolineropponen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja! Hon var skitbra =)

2009-02-13 @ 17:29:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0