FREDAG

Äntligen fredag!
Igår orkade jag inte föna håret innan jag gick och la mig.
Så idag står mitt hår åt alla håll! Så idag blir det nog curls,
för jag tror inte jag orkar platta det nu när det ser ut såhär.

-22 grader idag. Fy faan! Jag vill inte gå ut! Kan jag inte få
stanna hemma under täcket ist?! =)
Så idag läre man ju skrapa dom jävla rutorna igen! Det kan
vara det jag hatar mest! Att skrapa rutor, helst när man måste
skrapa på insidan med. Då blir det vatten/fukt i bilen och då
blir det imma på fönstren, då måste jag åka med en fönsterruta
öppen, DÅ blir det kallt i bilen.. Näe, fy fan!
Jag har även sett en annan bil jag vill ha nu, ist. för Beetle'n :)
En Citroen c3 :D Så fina!

Ser ni hur snygg den är eller?! :D Jag vill verkligen ha en sånhär! Mer än vad jag ville ha
en beetle! =) Den ser liksom ut som en boll! :D haha. Dock vill jag ha en roligare och
färggladare färg =)
I LOVE IT !

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, nej fy vad jag inte gillar utseendet på citroen! Fin målning i förra inlägget, jag vill se den klar! =)

2009-02-20 @ 09:19:45
Postat av: Nathalie

Jooo! Den där var ju skitsnygg! :D

2009-02-20 @ 16:07:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den ÄR skit snygg. ;)

2009-02-20 @ 17:29:25
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa! Jag vet! :D

2009-02-21 @ 09:15:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0