FRÖSSEN

Är det bara jag eller är det kallt överallt nu för tin?
Igår kväll höll jag på frysa ihjäl! Jag sov med 2 täcken i natt
och ett av dom var ett duntäcke! Jag som alltid brukar svettas
på natten. Nu höll jag på frysa ihjäl och ändå hade jag 2 täcken!
Och i skolan var det fan kallare än vanligt! Det är så jobbigt
att frysa hela dan. Man går och spänner sig hela tiden..
Kanske därför jag är så trött!? Igår tror jag att jag somnade
vid halv nio.

Fryser nu med. Men på termometern står det 23 grader. ??
Håller jag på att bli sjuk eller vad är det?


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag fryser oxå! har tagit varma sköna duschar nu dom senaste dagarna bara för att jag fryser! åh jag skulle vilja ha ett badkar, när man duschar så kan man lixom inte ha vattnet över hela kroppen, om man duschar framsidan fryser man om baksidan och tvärtom! haha

2009-02-11 @ 18:42:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja! jag vet exakt vad du menar. Jag vill också ha badkar!

2009-02-12 @ 05:49:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0