GO MAT !

Nu har vi nyss varit och handlat. Och vattnat blommorna
hos Britta. Som är i Thailand. Är jag avundsjuk? JA! :P
men jag vet inte riktigt om man ska lita på mig med att
vattna blommor. För jag brukar inte vara så bra på att
hålla dom vid liv. =/

Men iaf! Vi handlade mat för idag.
Vi ska göra gooo mat! Har aldrig ätit det men det låter gott =)
Baugetter med strimmlat kött, sallad och vitlökssås, mums!
Sedan köpte vi 2 semlor också som jag tänker att vi ska
svulla i oss ikväll =) Hittade även lite saker i 10-kronorslådan.
Hahahaha! :P Jag känner mig så ful när jag står där och gräver.
Men va fan? 10 kr, det är billigt, och är det billigt så är jag försten
dit =)

Det blir stan i morron iaf. med mamma. Om det inte blir så jävla
dåligt väder bara. Tror inte mamma vill åka om det är snökaos heller.

Nu ska jag förbereda lite mat!

See you later, eller i morrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0