PÅSK-KYCKLING

Idag var det en lektion igen som gällde. Nu har jag
bara en lektion kvar på textilen eftersom jag är borta
nästa vecka. Så jag måste sy som en galning hemma.
Men det blev rätt bra när man sydde ihop bitarna ändå =)
Får se hur slutresultaten blir sedan.

När jag kom hem var det bara ut och sopa av bilen för
att ta en tripp ner till fjärn.
Inskottad var den även. Och när jag stog och sopade av
bilen kännde jag mig alldeles svag, som att jag skulle
svimma eller nå?! och ont i bröstet! Kanske för att det enda
jag ätit var några få riskakor.
Hämtade upp therese också, och hämtade mina älskade
vantar som jag glömde där för läängesen. Fick en kaka också!
haha :D
Åt även en semla nere i sörfjärn.
Och när mamma visade tyget blev jag så besviken! Inte alls den
gulfärg jag ville ha! Den var påsk-kyckling-gul! Hemsk färg!
Jag vill ju ha ljusgul! Så mamma krånglade lite och får förhoppningsvis
skicka tillbaka. Men jag tror vi ska köpa nytt ändå. För jag vägrar
ha det tyget! Då betalar väl jag då isf! För det tyget kostade 300 nånting.
Och det jag ville ha nu var lite dyrare. Men ändå, skulle jag hyra
en klänning så skulle det ju gå på några tusenlappar.

Sen vart det bus med katterna också =) Månsan var jättetjock!
Vilket betyder kattungar!!! :D Therese ska ju ha en, eller om det blir
två måste hon ta båda (tycker jag :P)
Hoppas det inte blir fler! jag vill inte döda nån! :( Inte nån som vill ha
en isf ?? =)

Och nu är jag äntligen hemma =) Det är så skönt att komma hem.
Och tro det eller ej, jag gillar denna lägenhet! Behändig och bra. Även fast
jag skulle vilja bo lite större. Men jag tycker det är mysigt =)
Jag kommer nog sakna denna lägenhet när vi flyttar.
Vilket Pär vill. Tror han är less på denna lägenhet. Han skulle kunna flytta till en 2:a sa han.
Fast vi (han) ville ju inte flytta till nån mer lägenhet, utan vänta tills han
hittar något större,om ni förstår vad jag menar! :D haha, vill inte säga för mycket.
Men ni förstod nog ;)

Nu ska jag tina lite kyckling!

Adios!

Kommentarer
Postat av: denise

Vi kanske kan ta en =) om mamma går med på det osv, för ena våran katt har sprungit bort.. och jag älskar era katter :D

2009-02-10 @ 16:17:33
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, nejnej Denise, mor min kommer aldrig gå med på det X)

Men om ni får en grå liten kille så vill jag ha den!! =D

2009-02-10 @ 16:19:53
Postat av: Simone

(Den kommentaren var från mig) =)

2009-02-10 @ 16:20:26
Postat av: Therese

varför kunde du inte skriva hus? det har du ju skrivit om förut?

2009-02-10 @ 17:37:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Denise: Åh! Va bra! =)

Simone: Okej, jag ska framföra detta till Månsan och se vad hon säger :D Therese har beställt en långhårig hon med =)

Therese: Näe, det har jag väl inte?! Vill inte skriva nått när det inte är nått som är säkert?! kan ju ta flera år..

2009-02-10 @ 17:48:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jag tkr du har skrivit om det förut iaf... :/

2009-02-11 @ 09:18:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0