HOME

Vi tog en hemmadag idag =)
Ska jobba lite med PA ist. Skönt!
Sov till sju idag. Tänkte att jag ska inte sova längre, för då
kommer det kännas som att hela dagen är som bortblåst!

Nu ska jag käka lite frukost sedan ska jag tvätta lite.
Kanske ska ta en promenix sedan om det slutat snöa. Fast
egentligen så snöar det ju inte så jättemycket.
Tänkte först ta en promenad innan frukosten. Men så dålig som
jag är så svimmar jag väl då, tänker jag! hahaha.
Så jag gör det senare ist.

Sen ska jag försöka låta bli godisskålen! :) Igår rörde jag den inte
iaf. Det var nog för att jag satt och sydde och var helt inne i det.
Kollade på klockan 18.58. sedan kollade jag igen efter en liten stund
(trodde jag) då var hon åtta. Tiden gick jävligt fort.
Iaf. nu är jag klar med alla bitar till lapptäcket. Sedan skulle jag nåla
ihop dom i varandra. Då har jag gjort fel på nå vis?!
För på kortsidan skulle det vara 8 små lappar och på långsidan 9.
Men på nått vis var det 9 på kortsidan och 8 på långsidan?!
Och jag orkade inte sprätta upp allt och sy om. Så jag fick sätta ihop
det så gott det gick!

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

"Men så dålig som

jag är så svimmar jag väl då, tänker jag!" HAHA

2009-02-17 @ 09:21:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härligt med en hemmadag! =)

2009-02-17 @ 09:31:55
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Nathalie

Therese: haha :P

Amanda: Ja, verkligen =)

2009-02-17 @ 10:21:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0