I MORRN ÄR DET FREDAG

Som jag inte ser fram emot. Först på morron har jag
matteprov. Som jag förövrigt glömde sakerna i skolan till.
Så jag kan inte plugga. Men jag tror jag aldrig pluggat till
ett matteprov, så det ska nog gå bra =)
Sedan ska vi till aulan på samhällen och lyssna på nå tråkigt
skit, kan jag tänka mig.
På svenskan ska vi förbereda inför nationellaprovet.
På textilen finns det inget att göra, så det blir bara dit och hämta
grejerna och få reda på betyg och sedan gå och döa i ca. 2 timmar
tills kören börjar.
Där får vi iaf. fika =) Men det lär ju vara rätt meningslöst det också.
Sedan ska jag åka och köpa mört åt Pär. :P
Han ska angla i helgen och eftersom jag endå är inne i stan så
får jag köpa. Vilket jag inte ser framemot.
Hatar att åka inne i stan och helst den tiden när det är som mest bilar.

Igår var det ju så fint väder. Och idag vaknar man till detta!!
Fy! Jag vill inte ha nå mer snö, jag vill inte ha nå mer vinter. Jag vill
ha vår och sommar!!

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0