JAG GJORDE DET IGEN!

När jag skulle sy en klänning till nyår så gjorde jag ju misstaget
att sy den åt fel håll. Alltså jag sydde så att det gick att töja den
i längden men inte i bredden. Så den vart ju stel.

Igår satte jag mig och skulle sy en klänning till PA.
Jag klippte, nålade, sydde, nålade, sydde. Krångla.
Sedan när jag ska prova den och se om den är bra, kommer den
knappt upp över knänen. ÅÅHHH!!
Och jag har inget tyg kvar heller. Jävla skit! Det är inte det att tyget
är slut, för jag har ju tyghuset alldeles bredvid. Men det är det
att jag satt och krångla och sydde den så gott som klar.

Pär var iaf. snäll och lagade maten och diskade då :D Medans
jag satt och krånglade med nästa projekt :)

Men idag ska jag och mamma åka på tyghuset och köpa nytt tyg.
Kanske var likabra att den vart så, för det där tyget var inte så fint ändå.

Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0