KLÄNNINGEN PÅ G

Igår berättade mamma att hon skulle åka och hämta
ut tyget till min balklänning! =) Och hon hade köpt
mönsterpapper. Så nu är den på gång!
Längtar till att få prova den! Och jag är ganska säker på
att den blir fin.

Håret är ju fortfarande ett problem.. Fan! Jag som väntade
till nu bara för att dom sa det! Annars hade jag ju kunnat
gått nån annanstans. Nu är det väl fullt överallt kan jag
tänka mig. Och jag vill ha en tidig tid, så man hinner hem och
slappna av ett tag innan man ska åka igen.
Therese sa att hon får väl göra det annars då, jag vet inte om
hon skämtade eller inte. Men jag tänkte faktiskt också på det!
=) Fan va skönt det skulle vara ändå. Då kan jag göra det vilken
tid jag vill och kan säga till ifall nått ser konstigt ut =)
Kanske kan prova nåndag och se om det blir bra eller inte.
Måste bara komma på hur jag vill ha det först =)
Om hon nu vill göra det..

Nu ska jag klä på mig och gå ut och värma upp bilen och
åka iväg och tanka, och sedan till skolan.
Även att det blir imma på fönstren varje gång jag har åkt nu
dom senaste gångerna. VARFÖR?? Det är så jävla irriterande!
jag har fläkten (heter det fläkten??:P) på full syra men endå
blir det den jävla imman. Så ibland får jag åka med ena fönstret
nere
för att det inte ska imma igen så jag inte ser nått. Och det
är ju inte så kul i denna kyla.
Jävla skitbil!!!

See You!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är avis! Jag vill också ta studenten! =) Det ska bli spännande att se din outfit då ;)

2009-02-04 @ 10:42:35
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: pappa

Akta dig när du kör förbi Strömsbrukskorsningen ca 1 mil norr om Hudik. Det stod en fartkamera där igår och jag åkte nog dit för den blixtrade (fan), tänk på att det är 70 där nu.

2009-02-04 @ 11:55:03
Postat av: Mia

Åh :) Jag vill se balklänningen!!

2009-02-04 @ 13:43:21
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, det har jag varit på alla andra som tagit studenten med =) Ska bli så kuL! =)

Pappa: Jo, jag vet. Såg en polisbil där engång. Men det är väl inte fartkameror där hela tiden?? eller?

Mia: Ja, jag med! haha :D

2009-02-04 @ 13:52:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0