KLART !

Nu är ännu en klänning klar =)
Nu är det bara tröjan kvar. Sen ska jag nog sy en till
klänning i jeans om jag hinner =) Vet exakt hur jag ska
göra. Och jag har då aldrig sett nån sån klänning så jag
tycker jag är riktigt fyndig! haha =) Men när jag visar den
så är det säkert nån som säger att dom redan sett en sån.
men aja =)

Har sytt för fullt nu! Lite på lapptäcket åsså klänningen.
Vet inte hur många gånger jag kännde på tyget vilket hålla det
skulle vara nu då ! Jag ville verkligen inte göra fel igen :)
Men den blev bra tycker jag. Lite konstig längst ner när jag sydde
upp kanterna!? =/ Men skitsamma, den får vara så. Får se om
jag kanske lägger upp nån bild på den i morrn eller nått.

Jag har kommit på en annan sak jag skulle vilja bli; Kläddesigner! haha =)
Fast jag har ju faktiskt ingen fantasi! Men sömerska då! haha, fan va
det lät tråkigt. Sömerska. Fy! :P
Men när mamma har sytt klart min balklänning tror jag att jag ska prova
göra den i ett vanligt tyg.  Dock i en kort modell.
För man kan ju ha den som en vanlig klänning, bara inte i fintyg =)

Och förresten så fick mamma skicka tillbaka tyget! Pju ! Egentligen
skulle hon inte få det, men hon fick det ändå! Som tur var. Men hälften
av pengarna som hon får tillbaka kommer att gå åt till frakten tillbaka.
=/

Ha en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Therese

ja lägg ut bilder på sakerna, jag vill se! :)

2009-02-13 @ 19:22:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det kommer kanske senare =)

2009-02-14 @ 09:51:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0