LET'S DANCE

Fan jag blir så irriterad. Kan Elisabeth åka ut nångång??
Hon är så jävla tråkig och kan absolut inte dansa.
Jag fattar inte ens hur folk kan rösta på henne? Jag visste
inte ens vem hon var förren hon var med på det här.

Jag gillade faktiskt Carl-Jan. Visst han var väl inte så duktig
på att dansa, men han var rolig och skämtade hela tiden.
Plus att jag tycker han ser ut som en jättebäbis. haha =)
Dåligt att han åkte ut tycker jag.

Morgan och Helenas nummer älskade jag =) Tyckte dom var
skitbra! Bara det att det känns som dom är säker på att dom ska
få höga betyg hela tiden. Nu när dom fått det ett bra tag.

Och Magnus! I Love him =) Okej, Jive var kanske inte hans dans.
Men jag tycker han gör det så jävla bra. För han ser ju inte direkt
smidig ut. Som han sa själv "Det är inte lätt att hoppa runt med
150 kg"
Han är min absoluta favorit och jag hoppas han vinner! =)
Och jag tycker fortfarande att han ser ut som brorsan!

Haha, det var ju så roligt när Magnus skulle lyfta Tony.
David:"Det här var enda gången jag tänkte "det gör inget om han
tappar honom"" HAHA! :D Jag gillar David, han är så rolig och kommer
med så roliga komentarer =)

Laila tyckte jag också var bra. Men jag kollade mer på klänningen
än på dansen.
Men jag tyckte synd om henne när alla tjatade om Niklas hela tiden.
Jag hade blivit skitsur. och jag tror hon blev det också, bara det att
man kanske inte kan visa det i teve.

På tal om Niklas så gillar inte jag han. Jag tycker han är en tönt.
Dock har det blivit bättre under tiden i Let's dance. Men jag gillar han
fortfarande inte. Hoppas han åker ut snart.

Och Kicken som satt och skulle bedömma om dom var rockig eller inte..
Det tyckte inte jag om. Det var mesigt, för han sa ju inget bra heller?!
Jag fattar inte vart han kom ifrån? Jo, jag vet att han är med i The Poodles.
Men varför just han?

Aja.. Jag tycker att det bara skulle ha varit tango igår när det var rocktema.
Tror det hade passat bättre.

Kommentarer
Postat av: Emmy

jag tycker oxå niklas är en tönt!! har aldrig gillat honom. usch!

2009-02-28 @ 07:33:16
Postat av: Therese

ja ut med elisabeth!! ha han passade nästan till den där dansen carl-jan. haha! tkr oxå han ser ut som en jätte bebis. haha. ja men hellre niklas än mojje, fast båda dom har en tönt-stämpel på sig sedan barnprogrammet, nicke och mojje...

2009-02-28 @ 08:22:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Emmy: Ja, jag har aldrig riktigt gillat om han.



Therese: Ja! Precis. Näe, jag gillade mojje mer än Niklas. Han tror att han är så jävla bra.. nej fy!

2009-02-28 @ 08:36:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0