NERVO

Jag vet faktiskt inte varför, men jag är nervös! :D
Tänk om det inte blir bra? (mitt hår, om ni inte förstod)
Blä! Ähh, det får bli som det blir.
Ska ta och knäppa en förebild nu iaf. :D haha.

Fick sluta tidigare idag från samhällen. Tack och lov!
Jag hatar samhälle, religion och historia. Det kan vara det
tråkigaste som finns!
Iaf. så när jag skulle gå och låsa upp bilen så blev den aldrig
upplåst?!? Även fast ljudet som låter då lät. Va faan? Har jag
gått till fel bil, tänkte jag! haha. Men tillslut öppnades den. Men
det hade sitt pris. Nämligen min nagel! buhuu.. :P Den längsta
lillfingernageln. Alltså den var jättelång, men nu är den kort.
Damn it! Fast jag satt och väntade på att den skulle gå av.
Jag lyckas aldrig hålla mina naglar långa.

Men men. Nu ska jag gå och smörja in fejan med nått fett,
så att inte färgen fastnar i pannan. Vilket det kommer göra
ändå. Men jag kan ju prova.
Ska väl åka om ca. en halvtimme =)

See You later!

Kommentarer
Postat av: Simone

OO I'm exited! (Det enda roliga en sjukling har är att kolla på datan) XD

2009-02-04 @ 15:22:10
Postat av: Therese

det blir nog bra :)

2009-02-04 @ 17:46:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: haha :D

Therese: ja, sån stor skillnad blev det inte-

2009-02-04 @ 17:55:49
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0