NUTIDA KONST

Idag blev det korv & pommes + hamburgedressing
till middag. Mumma =) haha. Jag är en riktig fetboll!
Jag tycker om allt som är fett. haha. Ibland när Pär
frågar vad vi ska äta så svarar jag "Jag vet inte, jag är
sugen på nå fett!" haha. Hur kan man vara sugen på
det egentligen? Det vet jag inte. Men det är så goott =)

Idag har jag börjat med en sak till KuHi också. Inte en
dag försent eftersom det ska vara klart på söndag. Ja,
ni hörde rätt. På söndag =)
Vad det innebär kan jag tyvärr inte berätta, det är hemligt =P

Jag är sugen på nått igen. Som vanligt på kvällen.
Är rätt sugen på att snatta något från godisskålen. Men Pär
har sagt åt mig att inte röra den (det är ju faktiskt hans:P)
HAHAHA! Och jag ska inte göra det heller =)
Är det ingen som har nå bra tips på nyttigt snack??
Jag funderar på att köpa sånnadär bars, naturdiet. Köpte
sånna förut när jag och mamma var i stan och dom var
faktiskt goda =) Men dyr.

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0