NY PHOTOSHOOT ??

Har kollat genom kort från "photoshoots" på Therese blogg nu.
Och jag måste säga att jag är sugen igen! haha =) Det brukar
annars vara Therese som släpar med mig ut i kylan!
Hon hade ju en ide om att knäppa bikini bilder nu, med nån
pälsjacka eller vad det var. Men sedan hörde jag inget mer om det.
 Fast det får nog vänta ett tag. Jag tänker inte stå i bikini i 20 minusgrader
iaf. Där går gränsen! haha. Höll ju på frysa ihjäl när vi hade hösttema.
Och bondegrejset..
Men det är kul att ha bilder sedan =) Bara dom blir fin så. Dom flesta
ser jag ju ut som skit på.
Men bikinibilderna får också vänta tills jag fått en mer bikinivänlig kropp! haha =)
Magen & låren ska trimmas ! Yes box !



Kommentarer
Postat av: Therese

ja men jag hittade ju ingen pälsjacka nere i fjärn... hm kanske på vinden? haha +att det har ju varit så jävla kallt nu... men jag längtar som fan tills det blir vår och sommar! jag hur många idéer som helst! :D

2009-02-21 @ 19:10:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, låter bra det ! =)

2009-02-21 @ 19:19:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0