ONSDAG

Jag hoppas min käre Elina kommer idag. Jag orkar inte vara
själv en dag till :P
Jag hoppas inte att min käre Karro kommer! haha. Inte illa menat.
Men hon har ju som sagt magsjuka, och jag vill verkligen inte bli
smittad. Man ska ju stanna hemma 2 dagar efter att man blivit "frisk"
också =)
Men jag önskar hon vore frisk. Idag har vi matte. Och det brukar
typ bara vara vi där på onsdagar.. =/

Sen är det religion och samhälle kvar. Ska gå igenom buddismen
på religionen. Som vi har prov på nästa vecka, som vi började prata
LITE om i måndags?! Här går det fort vill jag lova. Har redan hunnit
haft ett prov också..
Samhällen har vi muntligt prov i. Eller det var ju inget prov sa han ju.
Vi skulle bara diskutera. Jag vet inte ens riktigt vad det är vi ska diskutera?
haha. FN ? kanske..

Nu måste jag hitta nå kläder att ha idag!

See You!

Kommentarer
Postat av: Ida Hjortsberg

Tävla GRATIS på min blogg, det är bara att kommentera inlägget om

tävlingen. Helt GRATIS, du kan bara vinna, nya tävlingar hela tiden.



Lycka Till! Kramar Ida Hjortsberg



Ps, tipsa alla dina vänner! ;D

2009-02-18 @ 11:49:58
URL: http://idahjortsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0