SHOPPING

Igår åkte jag om mamma till sundsvall.
När vi åker ut på E4 hamnar vi bakom plogbilen direkt.
Så det blev att köra 50 ända till årskogen (ungefär) där
han äntligen svängde av så vi kunde köra förbi.

Sedan åkte vi in till stan först. Och det brukar alltid vara
fullpackat på parkeringen. Men då var det nån enstaka bil
där. Max. 10 st. om ens det. Så vi blev lite fundersam om
stan öppnade 10 på lördagar. Och jag ville inte gå ner i onödan
så vi ringde Therese och hon sa att dom visst öppnade 10.
Så vi hade väl helt enkelt bara tur =)
Gick och kollade, men köpte ingenting. Så är det jämt, jag köper
aldrig nått på första stället jag är. För jag visste att vi skulle till
Birsta sedan och då känndes det onödigt att handla i stan.
Men jag ångrar mig att jag inte köpte en kofta som jag såg.
En gul, såå fin! Tänkte att den fanns i Birsta också, men icke.
Fanns i typ alla färger men inte i gul. Vela egentligen ha en
annan gul kofta som var den finaste jag någonsin sett. Men den
kostade 249:- och det tycker jag är dyrt för en kofta.

Gick och hälsade på Therese också. Tänkte köpa ett par
gummistövlar där på rean, men jag sket i det :P
Visade lite vad vi hade handlat och jag hade bara gjort av med
168 kr. (och presentkortet 350) så jag ville handla mer.
Gick på indiska och köpte en kjol. Tror Therese har en likadan =)
Och sedan på Cubus, tänkte inte gå in dit men jag ville ha nå
mer och hittade ingenting på Bik Bok där vi gick in ist. för Cubus.
Och bra var väl det! Hittade skitmycket fint! Bla. en stor lång T-shirt
som var jätterolig! haha. Och en annan T-shirt och ett långt linne.
Köpte dock bara det först nämnda. Tänkte gå och lämna tillbaka
kjolen också för det blev så mycket. Men då erbjöd sig mamma
att betala för den. För hon tyckte det var så bra pris på den och
jag ville ha den, snäll hon är =)
Köpte även en tröja åt Pär, snäll som jag är :P haha

Gick på Ikea också, men hittade inte alls nå mycket där. Tråkigt.
Köpte små tallrikar som matchar våra beiga tallrikar.
För dom blåa är så otroligt fula!! Verkar som alla har sånna. Therese
tror jag också fick sånna när hon fyllde 18 eller nå. Tills hon skulle
flytta hemifrån. Näe, jag gillar inte dom tallrikarna.
och nya skärbrädor. Skulle ha mer saker. Bla. en sophink att ha
under diskbänken. Men det fanns ingen?! Jag vill ju ha en sån man
kan sätta fast i skåpdörren. Men näe..

Sedan åkte vi på max och jag handlade middag för dagen till mig
och Pär =)
Såå gott var det! Sen vart det ostkrokar framför teven resten av kvällen
så därför vart det dåligt med bloggande igår =)

Så det jag inhandlade igår var:
- Chinos på Gina Tricot (Finaly!!)
- T-shirt på Gina Tricot
- Linne på Gina Tricot (på rean, måsta ha nå mer så presentkortet tog slut)
- oversize T-shirt på cubus. (I LÖÖÖÖV IT)
- Tröja på H&M
- Tröja åt Pär på Jack and Jones
- Kjol på Indiska
- Skärbrädor på Ikea
- Tallrikar på Ikea
Tror det var allt =) Bilder kommer senare!

Hittade även en jättefin Led Zeppelin T-shirt på JC för endast 74 kr. (hade kostat
299) Men den fanns bara i XS och den var verkligen liten. Damn it!

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0