SNART SLUT PÅ SKITEN

Jag satt och kollade på schemat förut.
Och v.17 är typ sista riktiga skolveckan vi har =)
Alltså veckan efter påsklovet.
Sedan är det bara bild/form och matten kvar.
Och då ÄR jag klar med matten. Så jag har typ bara
bilden och formen kvar.
V. 18 och 19 har vi ju projektveckor. Sedan dom sista
veckorna tror jag att vi ska ha bildveckor: För jag har
för mig att teatrarna skulle göra nått då!?
Fan va skönt! så med denna vecka så har jag typ bara
6 veckor kvar med skolgöra! haha :D

Jag fick lite panik på bussen en dag. När jag faktiskt insåg
att jag aldrig mer kommer att gå i skolan.
Nu är man "vuxen" haha =) Och sedan började jag tänka att
"nästa år fyller jag 20" SHIT!
då är jag inte ens tonåring längre! haha. då är man liksom
vuxen på riktigt, tycker jag. Har man kommit till år 20 i livet.
Då är man inte liten längre. Från 19 till 20 känns som ett jättekliv!

Jag vill bara att tiden ska gå fort! jag vill se hur jag är om 10 år!
Om jag har barn, är gift, vart vi bor. osv. Jag kan inte ens tänka
mig själv som mamma, det känns så långt bort på nå vis!? =)

Kommentarer
Postat av: Therese

JA JAG VET! du lillskiten blir 20 nästa år fy fan.. ;P det känns som jag är 20.

2009-02-24 @ 16:19:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Men tyst! ;p

2009-02-24 @ 17:07:42
Postat av: Nathalie

HAHA! :D

2009-02-24 @ 19:53:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vet :O Det går skit fort.

Nej, det känns inte långt borta att du ska bli mamma.. jag tror du blir först av alla "oss fem" iaf! :P

2009-02-27 @ 04:32:42
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0