STÄDA STÄDA

Har plockat ihop i köket och ska göra det här
inne också. Är så less på att det ser förjävligt ut varenda dag.
Sedan ska jag baka muffins också tror jag :)
Fast Pär ville att jag skulle baka "gobitarna" som jag fick
av mamma. Han tyckte dom var jättegod, vilket dom är !
Men dom är nog inte direkt nyttiga. Vilket nog inte muffins är
heller, men jag ska ju göra ett nyttigare alternativ. Bra att ha
om man är sugen på nått.

I natt drömde jag också om död.
Men det var hemskare i natt. Jag drömde att moffan dog =/
Det var skithemskt! På begravningen skrattade alla och pratade
minnen om han och hur han var.
Medans jag satt och grinade som aldrig förr! Det var så hemskt!
Sedan fick alla gå fram och skriva något på kistan, som en sista
hälsning. Jag skrev "I Love You, Moffan"
Sedan kunde jag se han, som en ande typ. Han visade mig hur
han dog osv.
Näe, Usch! Jag vill inte drömma sånthär nå mer!! =/

Kommentarer
Postat av: Simone

Nej fy vad hemskt =(

2009-02-21 @ 15:06:52
Postat av: Nathalie

ja =/

2009-02-21 @ 15:46:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

" I Love You MOffan" HAHA fan va kul det lät! XD haha ...jag drömde att vi åkte bil en gång och satt på andra sidan E4 vis OkQ8 och väntade på trafiken, och när vi sitter där så ser vi pappa bli nerslagen på OKQ8 parkeringen och bara ligger på marken och vi kommer inte över för det kommer bara bilar hela tiden... sen när vi kommer dit så reser han sig som vanligt... haha

2009-02-21 @ 19:12:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, okej :P Konstigt man drömmer ibland :P

2009-02-21 @ 19:20:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0