VALENTINE

Igår pratade vi om alla hjärtansdag presenter. Och Pär sa
då att han inte hade köpt nått. Vilket jag inte hade förväntat mig.
För vi pratade om det förut för ett tag sedan också.
Men senare på kvällen sa han "Jo, jag har visst köpt nått.
Det har jag tänkt på länge, faktiskt.."
MEN! :P Jag trodde inte att han skulle köpa nått så jag har ju bara
köpt nå skit?! :P Ååh.. Så jag har letat lite här och se om han gömt
det han köpt här?! men jag hittar ingenting.. hahaha :P
Men jag tyckte också han sa att det inte var nå mycket, och jag hoppas
det. Annars kommer jag känna mig som världens sämsta flickvän!
Det jag köpt kanske inte ens är så kul för en kille att få? Men men.. :)



Jag Älskar dig ! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Happy Valtines day, i efterskott <3

2009-02-16 @ 06:54:28
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0