VALENTINES DAY

Ja, när Pär kom hem från rallyt fick han min present.
Sedan skulle vi "åka en sväng" :)
Hem till Britta, han kom ut med något bakom ryggen.
Det var en bukett jättefina röda rosor =) Sötnos! =)

 
Rosorna jag fick av Pär ♥ Och det han fick av mig :P

Sedan var det dags för middag. Vi orkade inte laga
nån mat så det blev en romantisk pizza ist. haha.
Och mycket folk var det där, så jag antar att det var fler
par som unnade sig en finmiddag på stans finaste
resturang! haha =)

Vi satte oss och åt och jag fick äntligen dricka upp mina
cider som stått sen nyår =) Dom var väl kyld iaf! haha.
Vi skålade och sa att man visst inte behöver nån finmiddag,
huvudsaken är att man har trevligt =)
Sedan åkte vi till Micke och Linda. Satt och pratade skit ett bra
tag. =) Väldigt trevligt måste jag säga !

Söndagen, igår, var en riktig fet dag! Usch, det enda vi åt igår
var godis och kebab och chips. Inte bra, inte bra..
Och skålen jag köpte till Pär är fortfarande full med godis =/
och chokladasken är inte ens rörd. Fy! Det kommer bli en
väldigt onyttig vecka.

See You Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0