ÄLSKLING, KOM HEM FÖR JAG LÄNGTAR EFTER DIG

På onsdag är jag ju som sagt ledig. Skulle ju passa
bra att åka till stan då ju. (sundsvall)
Men mamma skulle på nånting på förmiddan kom jag
på nu. Synd! Kanske kan åka efter?!
Ska prata med henne i morron, ska ner till fjärn då tror jag.
Om det inte är allt för dåligt väder.
Men jag är så jävla sugen på att handla kläder nu. Har ju
presentkort på birsta city! Vill ha mina chinos nu! :P även
fast jag nog inte kommer använda dom förren till våren/
sommarn.
Hoppas jag passar i dom nu då. Fast när jag köper dom
så skulle jag vilja att Therese följer med! =) Hon brukar
veta hur kläderna "ska" sitta. haha.
Det finns tre människor jag måste rådfråga innan jag
köper något. Mamma, Therese och Pär! haha =)
Mamma och Therese brukar ju oftast vara med när jag
handlar nått, sedan när jag kommer hem måste jag
fråga Pär vad han tycker också. Fast i slutet så gör jag
ändå det jag vill.


Ringde till Pär nyss och hörde om han kom hem snart.
Men han skulle vara kvar ett tag till. Så han är nog inte hemma
före tolv iaf. =(
Tror jag ska gå och lägga mig nu. Har ändå inget att göra..

Men jag vill ju att han ska komma hem nu! =) Är det möjligt
att sakna någon när man endast varit i från varandra i drygt
fyra timmar? =)
Det gör jag iaf.. He's the love of my life <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Men åh jag jobbar ju på ons :( Jasså du ska köpa chinos ;) åh jag älskar dom! har du sett gina reklamen med alla olika färger? rosa, lila m.m. jag vill ha alla, haha även fast jag inte skulle passa i dom lika bra som hon...

2009-01-25 @ 07:19:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag har sett dom =) Men! Hur länge jobbar du då?

2009-01-25 @ 12:31:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

från 13.30-20.15 kan ni inte åka på tors ist? =D

2009-01-25 @ 19:28:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0