ÅRET SOM GÅTT

Alla skriver ju vad som hänt dom år 2008. En lista.
Men jag kommer inte på så mycket som hänt faktiskt.
Fyllt 18, Tagit körkort, Träffat Pärs Mamma + syskon för första gången :D
Börjat sista året på Broman.
Ja, ni ser ju. Jag kommer inte på nå mer.
Så jag gör ingen lista. Utan jag satsar på att 2009 bli ett mer händelserikt år! =)
Då tar jag studenten, får förhoppningsvis nått jobb. ja, lät inte så bra det heller.
haha !

I morron börjar skolan igen. Skönt fast ändå inte. Jag har mycket att göra. Ska läsa
ut en bok, till när vet jag inte. Iofs. så läser jag Ondskan och jag har ju sett filmen =)
Sen ligger jag efter i lite inlämningsuppgifter i Arbetsmiljö och säkerhet.
Projektarbetet ligger också lite efter schemat.. Aja. tar det då.
Men jag längtar till att få träffa Karro och Elina igen =) Elina vet jag inte hur längesen
det var jag träffa. Jag kan tänka mig att vi har mycket att prata om!
Och ett stort plus är ju att detta är den sista terminen i skolan, någonsin! Herregud,
va fort det går! Känndes som det var igår jag skulle börja sjuan :)
Och jag är inte lika nervös inför jobb längre, eller jo, visst är jag det. Men det löser sig
nog. Förut var jag så jävla nervös att jag inte skulle få nå jobb. Men det löser sig, är
mitt motto nu! :D haha


Kommentarer
Postat av: mirelle

sv: haha jaa eller hur! skönt att jag inte är den enda :D älskar att äta haha

2009-01-06 @ 16:46:51
URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet -,

vilken jätte fin header du har tjejen :)

2009-01-06 @ 16:47:13
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa, alla skriver sånna listor typ:"gjorde du ngt du ångrar iår?" sen svarar de "jaa". Och "gjorde ngt dig glad iår?" Och de svarar "jaa". Det är ju meningen att man ska skriva vad som gjorde en glad/lessen osv.

Haha

2009-01-06 @ 21:58:38
Postat av: Nathalie

Haha, ja! :P

2009-01-07 @ 05:37:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0