ÄTER INTE

Alltså.. vad är det med mig? :P Jag äter ju ingenting på dagarna.
Inte konstigt att jag höll på svimma på väg till Therese förut. haha.
Jag gick i rask takt och sedan började det dunka i halsen?! Ni vet när
man har ansträngt sig jättemycket. (jag måste ha världens sämsta kondition)
sen vart jag yr.. Så jag saktade ner lite, då gick det bra.
Men nu sitter jag här med riskakor bredvid mig. och vill inte ens ha dom.
Förut burkar jag inte kunna hålla mig, utan kunde äta upp en hel förpackning
på engång :P  Visst jag har väl tryckt i mig några stycken. Men hur mycket
"mat" är det i en riskaka då? Det är väl mest luft? Sen har jag inte ätit nå mer
än 2 bitar paltbröd i morse. och dom är ju tunnare än tunnast..

Jag är inte ens hungrig heller!? Aja..

Nu ska jag spela lite Wii tills Pär kommer hem =) Då ska han till bergsjö och
hämta hjulingen. Jag ska då springa på Ica och handla vitlöksbröd. Ska äta
det och spaggetti och köttfärssås idag =) Hemmagjord köttfärssås. Då blir
mamma glad! haha :D Jag brukar ju annars köpa färdig köttfärssås som man
bara värmer. och mamma säger jämt åt mig att göra egen. Så idag ska jag
göra det =)

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0